فستیوال بازی های ایندی Indie Game Fest

گزارش ها
بدون دیدگاه
بازی های indie چیست؟

واژه Indie حرف مختصر شده نام independent Video Games است که در فارسی به معنی بازی مستقل به کار برده میشود.در بازی Indie نه دیگر خبری از آن همه هزینه نجومی پشت بازی است و نه بعضا ناشری ثروتمند.در بازی‌های مستقل معمولا دیگر خبری از سازنده های بزرگ و پر جمعیت نیست و سازنده های این بازی‌ها اغلب کوچک و با کارکنان اندک هستند.هدف از ساخت بازی‌های Indie معمولا کسب سرمایه نیست چون همانطور که می دانید در زمانی زندگی میکنیم که بازی های AAA(بازی هایی با بودجه های زیاد و ناشری بزرگ) فقط System Seller هستند و گیمرها از بازی‌های مستقل و کوچک استقبال چندانی نمی کنند.

بازی های مستقل

فستیوال Indie game fest
فستیوال بازی های ایندی Indie Game Fest ، فرصتی است برای تعداد متنوعی از بازدیدکنندگان تجاری، توسعه دهندگان، فریلنسرها و همچنین ناشران و سرمایه گذاران که درآن  نگاه رقابتی وجود ندارد بلکه تمرکز آن کاملاً بر موضوع “شبکه سازی” است .

فستیوال Indie game fest

این فستیوال امسال طی سه روز و در تاریخ های 9،8،7 آذر ماه در شهر کلن آلمان برگزار گردید که بیشتر شرکت کنندگان به تبادل اطلاعات بین تیم‌ها و همچنین ایجاد شبکه با بازدیدکنندگان تجاری و دریافت بازخورد از مخاطبان مشتاق بازی‌های مستقل تشویق می شدند. این اتفاق به تیم ها این فرصت را می دهد که محصولات و حوزه های ارتباطی خود را بهبود بخشند، حامیان مالی پیدا کنند و نظرات افراد عمومی در خصوص بازی های خود را به دست آورند. همچنین آنها می توانند بینشی در مورد سایر پروژه های به نمایش گذاشته شده به دست آورند و خود را در مورد فرصت های توسعه بازی و آموزش در این زمینه آگاه کنند.
برای مشاهده جزئیات بیشتر به سایت Indie game fest مراجعه کنید.

فستیوال بازی های ایندی Indie Game Fest

Tags: , , ,
شاید خوشتان بیاید:

نتیجه‌ای پیدا نشد.

اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط:

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست